!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

mahjsa
2

  • Type Alfa: GIulietta en 166
  • *
    - Startende Alfist
Inbouwen DSP versterker
« Gepost op: 20 augustus 2024, 21:14:09 »
Beste allemaal, als het goed is krijg ik binnenkort een (orginele) Alfa 166 DSP versterker. Maar nu komt natuurlijk de vraag hoe deze in te bouwen omdat het vrijwel onmogelijk is om de bijbehorende bekabeling te vinden. Nu weet ik dat er een geluidssignaal van ICS naar amp moet gaan (van voor naar achter dus) en dat vervolgens vanuit de amp de signalen naar de speakers in de deuren en eventueel aanwezige woofers in de hoedenplank moeten gaan.

Ik heb de beschikking over een elearn CD dus ben nu aan het uitzoeken hoe deze bekabeling zou moeten lopen. Omdat ik dus niet de orginele bekabeling heb en geen navigatiesysteem heb of gebruik wil ik dus eigenlijk de wel aanwezige kabel voor een navigatiesysteem gebruiken om de signalen naar en van de amp te versturen.
Is er hier wellicht iemand die zoiets al eens gedaan heeft en/of kan er iemand tips geven (behalve het proberen op de kop te tikken van een kabelboom en dus de halve binnenzijde van de auto te moeten slopen)
Gehad: 155, 156, GT
Nu: 166, Giulietta (940)