!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Beste Alfa liefhebbers,Ben vanmorgen naar Savali geweest in Houten. Werd enthousiast ontvangen door Ronald. Ik was er een half uur te vroeg zodat hij mij nog even een rondleiding heeft gegeven in de garage. Ik er had tijdens de meeting op 19 januari helaas niet genoeg tijd voor. Er staan prachtige nieuwe Alfa's en hele oude Alfa's bij Vireo. Je hebt echt het Alfa gevoel. Ronald is even met de auto bezig geweest. Vervolgens heeft hij weer een rollenbanktest gedaan. Tijdens de meeting kwam er 223 pk uit en nu maar liefst 253 pk. Het ging mij niet eens om de toename van het aantal pk's maar meer om de gasrespons. Na het tunen heeft hij eerst een stukje gereden, wat een power, echt niet normaal
Moest ik pakweg eens een grotere turbo zou steken of andere motorische modificaties waarbij de chip herschrijven nodig is ga ik ook wel zeker naar Savali hoor.Dan laat ik Ronald lekker de squadra management herschrijven