!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
op hoeveel pk/Nm kwam die QV uit?
Citaat van: ExTaxi op 20 januari 2013, 13:39:08op hoeveel pk/Nm kwam die QV uit?Volgens mij 223 PK's.Waarom gebruik je geen photobucket voor de foto's?
Kortom, de GTA had te weinig tractie, de QV te veel
Beste Alfa liefhebbers,Ik las dat mijn winterbanden niet de juiste waren voor mijn QV. Ik twijfel daaraan. Het is namelijk heel moeilijk om goede winterbanden te krijgen voor deze velgmaat namelijk 18 inch.Sommige merken welke het beste uit de verschillende testen komen hebben deze maat niet eens.De banden welke er nu op zitten komen in de top 5 van beste winterbanden. Merk Dunlop SP Winter Sport 4D.Ik heb echt heel veel testen gelezen om tot deze keus te komen.Ik vond de gemeten 223 pk wel voldoende.Wanneer je de site van SaVali bekijkt dan lees je dan de gemiddelde QV niet verder komt dan 225 pk.
Euh, volgens mij ging het erom dat je winterbanden iets minder geschikt waren voor de rollenbank, niet voor op de weg natuurlijk. Heeft Ronald geen correctie toegevoegd om het gebruik van winterbanden te compenseren voor de bank?
Ik heb het verkeerd geïnterpreteerd. Ik heb wel goed geluisterd naar zijn uitleg.Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd voor een afspraak voor het tunen.Ik zal het t.z.t. wel even vragen hoeveel het zou schelen met zomerbanden.