!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.
De B6 zijn ongeveer 20% stugger tov de B4. Daar tegenover staat weer dat de B6 tot 30mm verlaging geschikt is en dat staat voor zover ik weet nergens bij de B4. De B8 heeft dezelfde karakteristiek als de B6 maar is geschikt voor 30 tot 50mm verlaging. Dit is een mooie samenvatting van het verhaal: https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-Giulietta/Suspensions/Bilstein-Gas-Pressure-Sports-Shock-Absorber-Set-Front-Axle::5902.html
Dan is het wellicht goed om voor de B6 te gaan. Tenzij anderen hier ervaring hebben met een Giullietta icm Eibach en B4 van Bilstein...
Dat lijkt mij inderdaad ook een goede mogelijkheid! Er vanuit gaande dat de tweedehands dempers die je gekocht hebt ook geschikt waren voor een sportonderstel. Dan zou je weer een fijn rijdende auto moeten hebben.
Kijk das altijd handig, heb het onderdeel ff snel bij qverde ingevoerd en dan rolt dit er uit: https://www.qverde.nl/qv22085. De schokbrekers die jij hebt is dus voor standaard veren zonder sportkit, deze zijn gemaakt voor 2 cm hoger. Heb ff snel uitgezocht voor de schokbreker achter met sportkit is 50523980 het orgineel nummer. Voor kon ik het zo snel niet vinden.