!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Mihai20
1

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Giulietta TCT 1.4 Error P0915-36
« Gepost op: 24 juli 2024, 14:40:36 »
Hallo,

Ik weet dat het al eerder is besproken, maar ik heb niets concreets gevonden over wat er moet veranderen of wat er moet gebeuren om het probleem op te lossen.
De fout is niet permanent, maar verschijnt na enige tijd. als ik de terminal van de accu verwijder en vervolgens de fout verwijder, rijdt de auto zonder problemen.
met de fout ingeschakeld, rijdt de auto, maar het is moeilijk om van versnelling te veranderen en het is moeilijk om te accelereren. Ik vervang de accu, de olie uit de versnellingsbak en de robot, de fout blijft bestaan. Help me alstublieft.

Bedankt



[/img][/img]
*

DanielH92
2.102

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Giulietta TCT 1.4 Error P0915-36
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2024, 17:07:55 »
De melding vertelt toch duidelijk dat het om een sensor gaat die detecteert welke versnelling is ingeschakeld. Waarom zou je dan olie en de accu gaan vervangen?

Een werkplaats met wat TCT ervaring zal vast weten waar die sensor zit, en waar dus gericht naar te zoeken.