!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.
Heb je de Ti bij Avanti niet overwogen?
Panoramadakje is zeker een mooie toevoeging, wanneer je er niks mee krijgt..
Inderdaad, als het panodak stukgaat ben je mooi klaar. Onderdelen zijn lastig te krijgen.
Ik heb hem wel (online) gezien, maar die heeft voor de zelfde prijs de dubbele km's, geen panoramadak (dat is voor ons een essentiële optie) en volgens mij ook niet het performance pack met sper en adaptieve dempers. Velgjes lijken ook niet bepaald nieuw. Ik snap de prijsstelling dan ook niet helemaal. Deze Veloce van Hardeman is beter vergelijkbaar (en €3000 goedkoper, maar ook meer km's).Ik heb al eerder in een TI gezeten en ben niet per se fan van die uitvoering. Ik vind de gewone middentunnel mooier dan het glimmende carbon en de Veloce stoelen ook mooier (hoewel de TI misschien fijner zit). Kan goed begrijpen dat mensen hem wel geweldig vinden maar als ik de foto's van Avanti zie dan vind ik het ook een beetje een uiterlijk dat meer beloofd dan het waar kan maken met die dikke skirts en spoiler. Dit had mooi bij een versie met 380-400pk tussen de Veloce en Q in gepast, jammer dat ze die nooit gemaakt hebben.
Citaat van: BluVeloce op 13 juni 2024, 11:38:46Panoramadakje is zeker een mooie toevoeging, wanneer je er niks mee krijgt..Inderdaad, als het panodak stukgaat ben je mooi klaar. Onderdelen zijn lastig te krijgen. Mijne is ook nog steeds niet gerepareerd, onderdeel staat in backorder. Wordt lekker dadelijk in Kroatie met een zonnescherm dat niet dicht kan.
Gefeliciteerd met de aankoop! En nu ben ik toch wel benieuwd of je ook verschillen merkt in rijgedrag, look-and-feel, etc. Het valt mij op dat de 2020+ modellen iets hoger op de wielen lijken te staan dan de eerste serie.
Op een rit van 2,5 uur terug uit Noord-Holland met veel files: adaptive CC aan, trafic jam assisst aan, een handje los op het stuur en de auto remt, stuurt en accelereert verder zelf in de file. Ideaal!