!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Hier foto van de auto. Met name achter staat ie zo omhoog. Dat vind ik jammer maar niet storend. Alleen voor de finishing touch mag die achter wel iets lager. Ik heb ook vrij dikke banden, dus dat zal ook wel iets doen maar afstand tot de wielkast is best hoog in my opinion.
Citaat van: Rickx147 op 2 juli 2024, 21:22:44Citaat van: Rickx147 op 2 juli 2024, 21:22:44Hier foto van de auto. Met name achter staat ie zo omhoog. Dat vind ik jammer maar niet storend. Alleen voor de finishing touch mag die achter wel iets lager. Ik heb ook vrij dikke banden, dus dat zal ook wel iets doen maar afstand tot de wielkast is best hoog in my opinion.Zal wel aan mij liggen, maar ik vind 'm er zo perfect bijstaan!Lager lijkt me niet fraaier en zéker niet slim wat betreft de bodemspeling.Je komt er pas in het buitenland achter, of met meerdere personen en/of zware bagage, hoe fijn die paar centimeter speling dan is. Als ik de drempels in Italië, Frankrijk of Spanje zie, zou ik het mooi zo laten.Maar gelukkig kun je mijn gezijk links laten liggen en gewoon doen wat je zelf graag wilt!Als je enkel in NL rijdt, zal het risico op bodemschade wel minder zijn.
@Marcel1979 prachtige spec zeg. Ziet er gelikt uit zo. Ik zou zeggen dat je bij iedere bult die wat hoger is dan normaal al problemen hebt of heel schuin overheen moet, maar dat is dus niet het geval merk ik. Wat kosten die veren ongeveer?
Mijne is van januari 2018 en niet verlaagd en ga ik ook niet meer doen. Afgelopen weken 2x zachtjes op een hobbelig Frans weggetje de grond geraakt midden onder toen ik minder dan stapvoets reed.Er ligt denk ik iets van 30 kg spullen achterin.