!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Even een nieuw 0 tot 140km per uur filmpje gemaakt voor de liefhebber, met de timer gemeten nu ongeveer om en nabij de 5.8 sec op de honderd ???????? Binnenkort ook maar eens een vermogen meting doen, ben toch wel nieuwsgierig wat het exacte vermogen is..https://m.youtube.com/watch?v=LnnL7oM-CuQ&feature=youtu.be
Squadra heeft hem op 400nm gezet in mijn beleving redelijk safe, die van jou heeft volgens mij 411nm toch?
Citaat van: Giulietta1983 op 9 september 2017, 10:58:26Citaat van: Giulietta1983 op 9 september 2017, 10:58:26Squadra heeft hem op 400nm gezet in mijn beleving redelijk safe, die van jou heeft volgens mij 411nm toch?Klopt. Wat ik merk is dat ik een enorme koppelbegrenzer heb van de eerste naar de tweede versnelling. Een hele lange trage scheet om het zo maar te omschrijven. Jij ook?Daarom zou ik ook eventueel die flash tool willen hebben.
Daar is niet tegenop te schakelen met een handbak! En mooi geluid, alhoewel dat altijd lastig beoordelen is op video
Die intercooler van Jtd heb wel gezien ,maar die lijkt mij iets te groot,als ik die op zet ,dan moet zeker terug na de tuner gaan,dus daarom dacht ik over,diebvan 2.0mjtd ,of qv
Citaat van: Darekkk op 18 december 2017, 12:54:04Die intercooler van Jtd heb wel gezien ,maar die lijkt mij iets te groot,als ik die op zet ,dan moet zeker terug na de tuner gaan,dus daarom dacht ik over,diebvan 2.0mjtd ,of qvIk heb geen nadelige gevolgen ondervonden dus denk niet dat je er voor terug hoeft naar de tuner.
Citaat van: TimW op 18 december 2017, 13:14:35Citaat van: Darekkk op 18 december 2017, 12:54:04Die intercooler van Jtd heb wel gezien ,maar die lijkt mij iets te groot,als ik die op zet ,dan moet zeker terug na de tuner gaan,dus daarom dacht ik over,diebvan 2.0mjtd ,of qvIk heb geen nadelige gevolgen ondervonden dus denk niet dat je er voor terug hoeft naar de tuner.In theorie heb je door de grotere IC wat meer druk verlies.