!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

marcelt
133

  • Type Alfa: Giulia 2.0 - 2022
  • ***
    - Alfist
Ik ben hier een hele tijd niet actief geweest. Andere drukte en daardoor minder tijd om in de auto te steken en met liefhebbers onderling ervaringen uit te delen.

Wel heb ik mijn huidige auto te koop staan via allerlei platformen en dat levert me nog niet helemaal het gewenste resultaat op, dus toch nog maar eens via deze weg proberen.

Het betreft een Mito 1.3 JTDm van een echte liefhebber en de auto gaat weg vanwege gezinsuitbreiding en minder woon-werk verkeer waardoor diesel niet meer uit kan en een grotere auto gewenst is.

Zoals de foto's laten zien verkeert de auto in werkelijke topstaat en is uitgerust met de goede opties. Leren bekleding, 17" lichtmetaal, sportpakket, Blue & Me TomTom, parkeersensoren, cruise control en chromen spiegelkappen en voor- en achterlichtranden. De originele in kleur gespoten grijze spiegelkappen zitten er overigens bij.

De kilometerstand bedraagt 198.000 en er wordt nog (niet veel) mee gereden. Auto heeft altijd netjes zijn onderhoud gehad en alle boekjes en rekeningen zijn aanwezig. Begin dit jaar is de auto nog voorzien van nieuwe Brembo blokken en schijven voor. Kortom er is altijd erg goed voor gezorgd, door mij en door de vorige eigenaren, en dat zie je aan de staat van exterieur en interieur.

De Blue&Me heeft een laatste kaartupdate gehad in de zomer van 2019 dus nog aardig actueel. De velgen zijn allemaal nog in zeer nette staat, 1 velg heeft lichte stoeprandschade. Als mooie bonus is de auto Squadra getuned. Mooie, nette, zuinige en goed onderhouden auto dus die nog prima heel wat kilometers mee kan.







Zie voor meer info en foto's de advertentie op marktplaats: https://link.marktplaats.nl/m1542883613

Er voor in de plaats moet een Giulietta Tct of een 159 tbi ti komen maar die laatste zijn nogal zeldzaam tegenwoordig. Wel beide auto’s die me als liefhebber weer wat enthousiaster doen worden. Hoewel ik de MiTo nog altijd de leukste keuze in het  b-segment vind en het echt een leuk rijdende auto is was voor mij persoonlijk de combi b-segment en diesel toch altijd een beetje een “moetje”.
Huidig: Giulia 2022
Eerder: Alfa 147 2.0 2001,  Alfa MiTo 1.3 JTDm 2011, Giulietta TCT 2013
Trouwauto : Alfa 8C Spider
*

Paul
1.851

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Mito 1.3 JTD | In Topstaat | Squadra getuned | Complete onderhoudshistorie
« Reactie #1 Gepost op: 18 mei 2020, 00:55:16 »
Ziet er strak uit! Die ben je vast snel kwijt
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

marcelt
133

  • Type Alfa: Giulia 2.0 - 2022
  • ***
    - Alfist
Re: Tekoop: Mito 1.3 JTD | In Topstaat | Squadra getuned | Complete onderhoud
« Reactie #2 Gepost op: 18 mei 2020, 06:38:28 »
Dank je wel. Dat hoop ik, maar staat al even te koop en tot nu toe valt het aantal reacties me wel wat tegen.

Het sentiment rondom diesel zal niet helpen en de crisissituatie zal er nog wel een schepje bovenop doen vrees ik.
Huidig: Giulia 2022
Eerder: Alfa 147 2.0 2001,  Alfa MiTo 1.3 JTDm 2011, Giulietta TCT 2013
Trouwauto : Alfa 8C Spider
*

GT1986
1.274

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Tekoop: Mito 1.3 JTD | In Topstaat | Squadra getuned | Complete onderhoud
« Reactie #3 Gepost op: 18 mei 2020, 16:15:16 »
Mooie MiTo en de prijs die je vraagt is wat mij betreft erg scherp. Vervelend dat je 'm desondanks niet kwijtraakt. Vwb het niet meer uit kunnen van diesel: ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar die 9 tientjes MRB die je per maand voor een MiTo 1.3 kwijt bent maken ook het verschil niet. Qua gezinsuitbreiding (gefeliciteerd!) is het een ander verhaal; dan is een MiTo inderdaad niet de meest praktische keuze. ;D
Huidig: Giulietta 1750 TBi QV TCT bianco lunare (2014)
Gehad: Giulietta 2.0 JTDm TCT (2013) | MiTo 1.3 JTDm Eco (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)
*

Milan.M
1.894

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.Veloce
Re: Tekoop: Mito 1.3 JTD | In Topstaat | Squadra getuned | Complete onderhoud
« Reactie #4 Gepost op: 18 mei 2020, 16:36:28 »
Een hele mooie occasion die zo'n beetje overal aan voldoet: Zuinig, mooi interieur en goed onderhouden.
Als ik in de positie was om een eerste auto aan te schaffen voor veel kilometers had deze zekerheden in mijn top vijf gestaan!

Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding en succes met de verkoop 😁👍🏻
Giulia Veloce Nero Vulcano

Meer info: De Giulia Veloce van Milan

Instagram: Juul.Veloce
*

marcelt
133

  • Type Alfa: Giulia 2.0 - 2022
  • ***
    - Alfist
Re: Tekoop: Mito 1.3 JTD | In Topstaat | Squadra getuned | Complete onderhoud
« Reactie #5 Gepost op: 18 mei 2020, 19:44:00 »
Bedankt voor de felicitaties  :)

Ik ben met de prijs al aardig aan het zakken geweest en ondertussen is het zo'n beetje de goedkoopste op MP en dan nog willen mensen hem voor € 2.000,- maximaal ophalen... :73:
Zelf dacht ik ook al een aardig scherpe prijs er op te zetten maar mensen willen altijd minder.

Het is ook niet per sé de wegenbelasting maar de kleine afstanden die er nu mee gereden wordt is ook niet echt fijn voor roetfilter etc. om goed op temperatuur te komen. In die zin is "het uit kunnen" idd niet helemaal de juiste gekozen woorden. Ruimte is het grootste issue, maar ach we redden ons er ook al een half jaar mee en vakantie naar Italië zit er deze zomer toch niet in.

Helaas was ik in een redelijk ver gevorderd stadium om hem in te ruilen met een Giulietta TCT maar er was me net iemand voor.

We wachten weer af...

Grappig trouwens om te zien dat ik weer terug ben naar de status startend alfist, er zal veel opgeruimd zijn de afgelopen tijd
Huidig: Giulia 2022
Eerder: Alfa 147 2.0 2001,  Alfa MiTo 1.3 JTDm 2011, Giulietta TCT 2013
Trouwauto : Alfa 8C Spider
*

marcelt
133

  • Type Alfa: Giulia 2.0 - 2022
  • ***
    - Alfist
Re: Tekoop: Mito 1.3 JTD | In Topstaat | Squadra getuned | Complete onderhoud
« Reactie #6 Gepost op: 20 mei 2020, 20:12:09 »
Topic mag gesloten worden, auto is verkocht.
Nu op zoek naar een mooie Giulietta of 159...

Zodra ik wat moois gevonden heb ga ik me weer melden.
Huidig: Giulia 2022
Eerder: Alfa 147 2.0 2001,  Alfa MiTo 1.3 JTDm 2011, Giulietta TCT 2013
Trouwauto : Alfa 8C Spider