!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Te Koop Alfa Romeo 33-IE 1,4 U9 NU €2295
« Gepost op: 8 februari 2020, 16:44:00 »
Voor de liefhebber is nu te koop mijn Alfa 33 -1.4 IE U9  uit 1992 Voor €2295 euro met APK tot Jan 2021. Km stand 205 K
Aangeschaft voor mijn zoon in november, maar blijkt toch niet de beste keuze.
Kan als beginnende bestuurder beter beginnen met een oude Yaris of polo.
Wil deze auto ook best ruilen dus doe een suggestie zou ik zeggen.
Alfa is in goede staat. Het betreft een uitvoering met elektrische raambediening voorzijde, stuurbekrachtiging, houten stuur (in hoogte verstelbaar) centrale deurvergrendeling en mooie, onbeschadigde Ronal velgen. ( telefoonschijfwielen) Verder voorzien van een dakraam,.
Het onderhoud is helemaal bij. Nieuwe distributieriemen, waterpomp, V-snaren, bougies, olie, oliefilter, brandstoffilter. Van binnen netjes, van buiten wat gebruikerssporen. Bodem, balken en krikpunten uitzonderlijk gaaf. Geen achterstallig onderhoud of verborgen gebreken. De auto is zichtbaar alleen in handen geweest van liefhebbers de laatste jaren en dat heeft eraan bijgedragen dat de algehele staat van deze 33 dik in orde is. Kortom, een Alfa 33 die nog jaren mee kan.
Momenteel als Oldtimer verzekerd voor 87 euro per jaar tot 7.5000km.