!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Martinus
4

  • Type Alfa: Giullietta
  • *
    - Startende Alfist
4x velgen met all season banden (verkocht door Gift aan Kika)
« Gepost op: 3 augustus 2023, 21:07:53 »

4x velgen Alfa Romeo Giulietta et cetera. Gaan weg ivm aanschaf nieuwe velgen. Banden prima. Banden/velgen zaten onder een drie maanden geleden bij de dealer aangeschafte Alfa. De velgen zijn niet helemaal mijn smaak en heb daarom andere velgen aangeschaft.

Velgen hebben hier en daar wel wat stoeprandschade.  Let op: banden zijn in Heerhugowaard op te halen. De prijs is een (aantoonbare!) donatie naar waarde tbv stichting KIKa of de dierenbescherming.




Vriendelijke groet, Martin.


*

Andoni
35

  • Type Alfa: Giulietta 1.4MA
  • *
    - Startende Alfist
Re: 4x velgen met all season banden
« Reactie #1 Gepost op: 3 augustus 2023, 22:15:54 »
Mooi doel donatie jammer dat je zo ver weg woon
*

modenaman
9

  • Type Alfa: Alfa GT
  • *
    - Startende Alfist
  • Alfa GT 1600 Junior, Alfa 33, Alfa 75(2x), Alfa GT
Re: 4x velgen met all season banden
« Reactie #2 Gepost op: 25 augustus 2023, 07:39:09 »
Goede morgen Martin,

Ik heb erg veel interesse in de wielen met banden en vroeg mij af of je die nog hebt liggen of dat ze inmiddels weg zijn.

Als je ze nog hebt wil je dat mij dan laten weten via een bericht naar 0644535168 dan kunnen we overleggen hoe we de verdere zaak kunnen afwerken.

Je kan mij ook een mail sturen (mailadres is modenaman@protonmail.com)

Groeten en alvast bedankt,

John
*

Martinus
4

  • Type Alfa: Giullietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: 4x velgen met all season banden
« Reactie #3 Gepost op: 25 augustus 2023, 23:07:27 »
Dag John, ze zijn er nog hoor. Lees nu net je bericht.  Ik neem later even contact met je op. Vriendelijke groet, M.